'and what if I do?'

Det händer egentligen inte så mycket i mitt liv så jag skriver inte här allt för ofta.

Även om jag kan vara jävligt bra på att skriva om ingeting. Men nu ska jag ta och skriva lite tänkte jag. På sistonde har det vart lite upp och ner om jag ska vara ärlig, men just nu är det lugnt. Lite trött och lite seg dock. Måste få be om ursäkta och samtidigt tacka min finaste Johan för att han är så bra och för att han står ut med mig. =*


I helgen har jag och Johan vart i Dalarna igen. Vi fick åka med Miriam och Martin, tack =) Träffade en massa folk där, det var riktigt trevligt även om man var riktigt trött mot slutet.. ( Fast det var en annan person som var ännu tröttare än mig dock haha ). Vi satt hemma hos en Samuel mest hela tiden, någon timme var vi på något ställe som hette Banken tror jag. Får även ta och tacka Simon för att han lät oss sova i hans bäddsoffa =) Tack! Får tacka alla för en nice kväll i Falun, Tack!

Berni ringde mig, saknar henne så otroligt!
Jag inser mer lite extra varje gång efter man snackat med henne i telefunken att man saknar henne så otroligt! Saknar nog lite hur det var förut när det var skola, när man sågs vardagligt. Laika, Berni and Mu liksom.. Fast det var bra länge sen det där hängde ihop... Innan jag fick rycket för över ett år sedan och helt sabbade allt. =/ Glad att jag har dessa två töser kvar i mitt liv dock, otroligt! =) Synd bara att vi inte alls ses så ofta..

När det närmar sig studenten för folk så börjar man tänka tillbaka ett år, på gott och ont. Är ju helt otroligt glad att jag är från det där, men saknar ju folket jag hade runt mig, tex Jacob. Jaa jag vet, han finns ju kvar, men inte alls som förr. Saknar Anna, jaa jag har kvar henne med, men inte alls som förr.. Varför tar man inte tag i det? Alla får ju sina egna liv, går sina egna vägar, får nya umgängeskretsar.. Även jag, jag vet. Men det går ju inte att låta bli att tänka tillbaka och sakna ibland.. Men det är bra minnen och vissa människor kommer jag alltid ha kvar i mitt liv, andra kommer vara fina minnen...

Får hoppas att det blir fint väder i veckan, hade tänkt försöka komma ut nu och faktiskt börja röra på mig!
Men nu ska jag slita min finaste Johan från sitt spel och få honom att mysa med mig istället och äta lite vitlöksost och rån med mig ;P

Peace out era sötnötar! Glöm inte bort att krama dom ni tycker om!





image14




Har märkt att allt fler fastnat för dessa
små filurer och allt fler har dem i sina
bilddagböcker och bloggar, hehe =)



http://apmolekyl.bilddagboken.se

1 Anonym:

skriven

Dom är ju underbara :D

Kommentera här: