Höstkänslor..

Är det höst på gång?
Redan den här veckan har det fort blivit kallt, man har behövt jacka på kvällen? =/ Känns ju wierd, har inte riktigt haft den där sommarkänslan här.. Även fast det blev bättre framåt slutet kan jag erkänna =) Men jag har inte bra tjocktröjor, ingen skön höstjacka eller så.. Jag har gärna sommar ett tag till. Vill inte ha raggisar o långkallingar, ÄN. Visserligen är det otroligt mys och skönt med höst. Ja, jag älskar ju hösten. Med te och skön musik, tända ljus  och varma bad.. Hur kan man inte älska hösten liksom!? ;D

För två helger sen var jag i Finspång. Åkte dit på fredagskvällen, satt hos farmor o farfar. Började smsa folk i Finspång för att se om någon ville leka med mig, tills slut hittade jag en gammal vän som jag inte träffat på några år. =) Sicken tur att han ville leka med mig, han var med några vänner som festade. Jag tog det lugnt o drack mitt vatten ;D hehe Sen hem för att sova, skulle ju upp dagen efter.
För på lördagen var det bröllopstajm! =D Min äldsta kusin Jonas skulle gifta sig med sin Frida. Det var ett otroligt vackert bröllop.. Sagolika var dem! Umgicks med kusinerna, dansade och snackade. Tack alla för en otroligt mysig kväll!=D Spec. tack till pappa för de två sista danserna ^^

Förra helgen så blev det lite BilloBob och inflyttningsfest, en helg i Västerås alltså! =) haha

Denna helg kommer Finspångs-snubbarna hit, min kusin Simon & hans kompisar. Kommer nog kunna bli riktigt nice! =D Ut på fredag, troligen Pluto.. Sen på lördagen blir det väl kanske kräftskiva.. Ska dock jobba vid 11... =/ Men det är ingen fara, superduperMy klarar det! ;P

Idag ska jag på personalmöte, annars är jag ledig.. =) vet inte riktigt vad jag ska ta och hitta på...? Det märks!

Det är molnfritt och fullt med sol idag, så ut och njut ni som kan mina vänner!
Jag tänkte försöka ta vara på de få 'sommardagar' som vi har kvar nu i af.. ^^ Puss!





image20




http://apmolekyl.bilddagboken.se
Sakta men säkert så blir jag bättre
och bättre på att uppdatera där ;D

Kommentera här: