Nu är jag på gång..

Tredje veckan på jobbet nu.
Känns helt jävla underbart det här.. Det är så otroligt kul och lärorikt så det finns inte! Fatta att efter ett års arbetslöshet så har jag fått ett jobb som jag VILL ha! ^___^ Ah jag trivs nu och allting rullar på.. och snart kommer det in lite pengar på kontot.. Finns då inget att klaga på! Livet leker och jag får vara med!

Nu i helgen som var så var jag i Finspång för att fira att kära farfar fyller 80år =) Har en helt otroligt skön släkt på pappas sida! Alla blir så stora så fort, jag har också blivit stor.. Lika lång tex som mina äldra kusiner.. Knas! Synd bara att jag fick sådan jävla huvudvärk (som jag hade lite då o då under dagen..), att det blev migrän senare var ju ingen hit... Sov typ hela söndagen och kände mig äcklig o osocial. Men hade en bra helg iaf och nästa helg gifter sig min kusin Jonas så då får jag chans att träffa alla igen!

Sitter hemma hos Johan och bara slöar.. =) Igår blev det vin & spelande eftersom jag var ledig idag.. Riktigt mys. Idag har vi bara slöat, vart hos mammi och ätit god mat och fikat lite och spelat sims ;D haha Så det ska vara ibland.

Imorgon jobbar jag några timmar, ska bli kul! Sedan på kvällen ska jag laga mat tillsammans med Jacob om det blir som det vart bestämt ^^ Kött, klyftpotatis, sås och vitlöksbröd? =) Självklart COLA!

Jag är segis som fan. Men skön musik, skriva lite här i bloggen, sen spela lite kort.. ah det
låter bra!  Så ska jag FÖRSÖKA att bli lite mer aktiv här också.. ska verkligen försöka! =) Lämna
gärna ett litet hej eller någon kul kommentar, då kanske jag blir mer pepp på att skriva också..
Sen så är det kul att se vilka som faktiskt läser det jag skriver ;P Kom igen nu gott folk...! =D

Så nu ska jag slöa lite till innan det är läggdags! Sov gott och ha det bäst snyggingar! =*




image19


http://apmolekyl.bilddagboken.se
Ska försöka bli mer aktiv där med!
1 karin:

skriven

på skallberget ligger den :)

2 Anna:

skriven

Skriv meeer, och oftaaare!

Kommentera här: