En KORT sammanfattning utav år 2007!

Januari;
Hela året började med att jag & Jacob (kanske CJ & Rickard också?) åkte hem till Västerås efter att ha firat nyår i Sthlm. Man var lite sliten och så, men vi kom hem välbehållna. =)
Sedan den 2/1 kom min skitunge Moa till mig och var hos mig i några dagar! Helt underbart mys! Inte träffats på flera år. Så en bra start blev det!
Under hela Januari så spenderade jag en hel del tid ute i Sura eller på Pettersberg. Även någon gång under denna tid började min och Emzs traditionella tisdagsmys. =)
Det var även den 27/1 som blev min och Johans dag =*

Februari;
Även denna månad var det mycket Surabesök och Pettersbergsbesök. Hann även med en kryssning med lite Surafolk =) Sedan så fick jag och Johan chansen att åka till Gbg. Det blev otroligt mys. Fick även träffa Remz! Annars var jag bara arbetslös och enländig.

Mars;
I början av månaden så for jag upp till mitt paradis Dalarna (hos mommo). Det var ett par välbehövliga dagar, otroligt mys att göra ingeting och bara släppa tankarna på Västerås. Sen när jag kom hem igen så började vårkänslorna bubbla inom mig. Hann även hälsa på min skitunge i Lidköping en helg! Även denna månad var det mycket Sura och Pettersberg..!  =)  I slutet av måndaden döptes Lina. Jag & Johan hann en tripp till Dalarna en helg =)  MEN fortfarande arbetslös och eländig.

April;
Det hela börjar med att jag & Johan åker hem från Dalarna. Jag blir grundlurad av min bästaste vän Anna. (Var ju första april!). Hon smsar och skriver att hon är gravid osv. Men det slutade med ett gott skratt när jag väl ingås att det var första april ;)  Denna månad (överaskning!) blir det även mycket Surafestande & Pettersbergsmys. Men även en del Jacob-umgås.  Hann även bli en tripp till Dalarna i slutet utav april =) Även runt här har jag fått ett telefonjobb och börjar se ljuset igen. Wiie!

Maj;
Händer egentligen inte så mycket. Umgås en del med Emz  & Danne&co. Lina blir konfirmerad. Umgås med Jacob. Flyttar hem igen till mamma. Tror även att jag slutar jobbet här någonstans, inte riktigt min grej tydligen..   Sen så var jag självfallet en massa med min finaste Johan =*

Juni;
Det är  sommar (knappt). Mycket Berni-umgås. Även mycket Dalarna! Älskade Dalarna! =) Jag & Berni far upp i några dagar.. =) Sedan runt midsommar så får jag med mig Berni & Johan med släkten. Umgicks med Jacob också.. =) (Blir inte så mycket nu, har inte så bra minne.....)

Juli;
Någon gång nu har jag fått veta att jag fått jobb på Pigga Barn, ren lycka!  Umgicks mycket med Jacob & Berni. Självklart väldigt mycket med min finaste Johan också! =* Det var våran årliga sommarfest med släkten hos moster också! =) Blev så lyckat så! ^___^    Runt nu började jag & Emz snacka om att ha 20årsfest också hah!

Augusti;
Börjat jobba på Pigga Barn och stormtrivs!   En helg blev det kalas för farfar i Finspång, helgen efter blev det Bröllopstajm för min kusin Jonas & hans Frida! =) Två lyckade helger i Finspång!  Sedan kommer min kusin Simon och hans vänner hit till Västerås i slutet utav månaden =) Annars så var det en massa umgås med min finaste Johan =*

September;
Redan? Oj! Började med en kräftskiva hos pappa med Finspångsgänget som var här! =) Blev förkyld och sjuklig en kort sväng också.. =/  Men fick chansen att åka till Skansen för att göra reklam för Pigga Barn (blev tyvärr itne så lyckat, men hade väldigt trevligt med Cilla).  Börjar få Bernilängtan eftersom hon är ute i Europa och reser..   Men jag har ju jobbet iaf och min finaste Johan =*  Hann även en till kräftskiva hos min bästaste Anna (med alla hennes klassisar typ). Lyckad fest? =) Yes! Vart 'Kick Off' med Pigga Barn-personalen och så.. Helkul! =D  Eftersom det blir höst någon gång nu börjar jag & Johan göra en massa äppelpaj lite då och då.. ^^

Oktober;
Äppelpajsperioden går in i Oktober också. =) Börjar fundera över mitt tonårsliv och att fylla 20år...  Jag & Emz har börjat spenderat mer tid med varandra nu också =) Mycket trevligt. Fest och stadsbesök.  Någon gång i mitten av månanden kommer min kära Berni hem igen!  Hinner med att åka på en sväng förkylningssjuka här också! Sen i slutet av månaden får vi även finbesök utav några Finspångare =)  Annars har det vart jag & min finaste Johan =*

November;
Börjar med en festhelg. =) Först med Johan, Miriam & Martin (och Yatzy & Poker). Sedan SingStarkväll hos Jacob! =)  Även Sthlmbesök med Pigga Barn!  Denna månad blev det typ Johan, Berni & Pigga Barn som gällde =) Men jag klagar inte ; )

December;
Mitt tonårsliv är över!    Sedan är det andra rätt färskt. Party, jobb, Johan, Berni, Anna, Emz, Jacob. =)  Julafton och snart Nyår!

Skulle ni var mera intresserad utav mitt år. Så står det nog mer noga i bloggen eller i bilddagboken, men orkar inte skriva med ALLTING... så här har ni överblicken!

Kommentera här: