Helgäventyret.

Ibland är det liksom svårt att låta bli, det finns så mycket man vill berätta.. Dela med sig. Finns så mycket saknad som man inte får erkänna att man har. För jag ska vara lycklig nu (vilket jag faktsikt är!) så jag får inte sakna Dig, känns det som. Men jag saknar dig ändå, otroligt mycket. Tar på krafterna att inte skicka iväg ett sms, att ringa eller gå förbi dig..

Helgen har vart riktigt nice. I fredags så gjorde jag inte så mycket först på dagen var jag & Johan och hälsade på hans mamma, fick god mat och så spelade vi Spingo och Yatzy =) Jag vann ju nästan iaf kan jag säga.. Senare på kvällen var jag med söta Robert och vi hälsade på Jocke & Micke, hann även hälsa på Emelie & Putte innan vi drog och käkade.. Sen så gled vi runt mest. Jag mådde lite konstigt så jag la mig lite tidigare.. Fick även sällskap av finaste Johan senare på natten =*

Lördagen tog jag det mest lugnt, Johan drog ner på stan för att träffa sin vän Petter.. Jag gjorde inte mycket, sen så kom Robert, Micke & Emelie förbi och jag hängde med dem till Sura..Gjorde inte mycket där, sen drog vi in till stan för att käka. Sen efter många om och men så blev det så att ag hängde med Anna & Jonas och några från deras klass ut till Kåren.. Hade det riktigt nice =) FIck ju dansa ;D Tack alla! På kvällen sen gick jag hem till Johan =* =* =*

Söndagen blev en slappardag.. Vaknade, sov, vaknade, sov.. Johan drog vid 15.. Jag drog någon timme senare, jag & Robert handlade mat som jag lagade och vi käkade sen.. mums.. =) Sen skulle Robert iväg på match så han släppte av mig hos Johan igen. =)

Nu idag, måndag, sitter jag här..=) Väntar på att en Johan ska hoppa in i duschen så vi kan 'laga' mat sen, P i z z a.. Men jag är egentligen sugen på pizzan dem har nere i gbg hos Remz.. >_< men det får väl duga idag antar jag.. ;D

Nu har folk sportlov.. Mina systrar är hos mommo. Vet inte om jag kommer åka dit.. Ska försöka få tag på henne idag och så får vi se hur det blir.. Vore ju skönt, men det vore också skönt att vara där när mina systrar inte är där.. Inte för att det är något fel på dem, dom är så underbara så =*

Snart är våren här och jag längtar så otroligt myycket.. men ha tåladmod så kommer den snart.
Peace out mina vänner!  =)




if ypu can find it




"Och jag, jag hade startat ett band och skrev sånger om oss,
om hur vår vänskap var mycket bättre än kärlek,
blod och passion och lust

Och vi höll så hårt, så hårt i varann
och vi gjorde allting tillsammans

för att alla skulle veta att det var vi, vi, vi mot dom "




http://apmolekyl.bilddagboken.se

Kommentera här: