Neggo-Peggo

Gah även glada personer ska väl få vara lite negativa en stund? Just denna vecka som varit har vart lite upp-och-ner.. Mest ner men va fan, jag vet inte längre.. Är bara så orklös.. Kände ju att allting var ju på väg att bli perfekt igen och allt var som jag ville ha det.. Tills allt bara fuckar sig igen.

Jag kommer sakna dig, vill inte att du ska ge upp.. Jag har lovat att jag finns här sen när du ändrar dig, men varf ska jag bara sitta och vänta.. ? Jo för jag kan inte göran något annat.. Det suger hästpung! Bara så jävla frustrerande. Ibland känns det bara som om varf ska inte jag också bara lämna allting så där.. fast jag vet att jag kan ändå inte.  Jag vet, jag får skylla mig själv om jag plågar mig själv med minnen, men nästan ALLT kopplas till dig. SÅ.. fuck off.

Vill bara bort från Västerås nu känner jag, ifall det skulle bli så att jag vill bryta ihop? Snackat med mommo om att åka dit någon helg i februari, ska fan ta o göra det. Sen även hälsa på Bernin i Sälen.. Nej men jag ska iaf iväg ett tag. För jag vet inte hur mycket jag orkar av de här skiten.

Men jaa.. vad händer? Fuck vad negativt allt blev. Jag har så himla mkt bra här i Vås, anledningen till varför jag ens är kvar. ^___^ Familjen nr.1! Sen så finns det så många fina, underbara, galna & mysiga människor som jag tycker otroligt mycket om..

Har en klump i magen, men ändå tillåter jag mig aldrig att riktigt bara ta ut allting. Så jag får helt enkelt skylla mig själv.


Igår var det begravning i Finspång. Det var en vacker begravning, men det kändes otroligt tungt och overkligt. För jag har nog inte riktigt förstått att det verkligen var sant. Men nu har jag förstått, även fast jag inte riktigt ville. Jag tycker Simon & hans mamma & hans bröder så jävla starka, aldrig sett något liknande! Dom är beundransvärda! Många tankar till er, ni är för jävla bra!


Ska ta det lugnt i helgen i alla fall. På tal om ingeting, jag börjar bli kryare. ^___^



Peace out era galna och era mindre galna människor där ute!







"Dom säger dom bästa är tagna men dom ljuger, dom ljuger..
För vi finns ju kvar!
Om dom bara gav oss chansen..
Jag ger dig inte min morgon, inte min dag.
Du får nått så mycket bättre, du får hela jävla jag!"



http://apmolekyl.bilddagboken.se

Kommentera här: