Inte riktigt förstått det än..

Sommaren är här och jag väntar nog fortfarande..
Har inte riktigt fattat att det är NU som det är sommar. Varför inte? Jag har inte fått en avslutning av våren? Ingen skolavslutning, har inte jobbat o får därför ingen semester? Vet inte varför, vet inte om det är därför.. Men jag är lite rädd att jag i höst ska bli besviken över att jag 'missade' sommaren. Men jag har ju inte mycket itll sommar att missa just nu. Den kommer börja den 30:e juli.

Varför just då? Jo för då ska jag börja jobba! Yes gott folk, My har fått jobb! ^___^  Jag vet att jag har blivit sämst att skriva här, men minst en gång i veckan nu! Jag lovar.. att jag ska göra mitt bästa!

Idag har jag annars umgåtts med kära Jacob. Vi bara gled omkring på stan och sen hängde vi med hans lillebrorsa Jonte någon timme. Efter det hamnade vi på Anundshög och bara satt och snackade en massa och lyssna på en massa musik såklart.. 

Förhoppningsvis blir det Finnåker i veckan med Berni! =) 
Sen i helgen är det sommarfest med släkten, längtar bra mycket! =D
 
Ha det bäst era snuttisar!





image17




Jag har vart nästan lika dålig på bilddagboken också, Iknow!
Men ska bli bättre där med, och har lite bilder iaf; http://apmolekyl.bilddagboken.se
1 kaerro:

skriven

nej jag vet.. sommaren är inte här. det är nog ingen som tycker det ;(

Kommentera här: