Jag ska måla hela världen lilla mamma..

.. och jag tror jag börjar i mitt badrum!
Idag har jag vart så duktig så. Först kom mamsen och hämtade mig, hon shoppade gardiner åt mig. När jag kom hem så började jag tejpa badrummet och ha mig.. Sedan blev det käk innan jag verkligen började. Haha. Jag är verkligen sämst på att måla, men jag har haft jävligt kul! =D Det är inge vidare snyggt, men jag blev typ spyfärdig utav den senaspgula färgen så det här får duga.
Hela dagen har jag lyssnat på gammla skivor jag brände för flera år sedan och bara vart på massa nostalgitrippar! Även målafärgslukten påminde mig om i slutet av sommaren/höstas.. när jag och Laika var duktiga och målade och hade oss.. Jaa hela hösten påminnde det hela om!

Snart ska jag gå över till mamsen och käka lite och förhoppningsvis få mysa lite med mina systrar. =*



image11



"Jag ska måla hela världen lilla mamma.
Full av solsken varje dag.
Att det regnar och är grått nu gör detsamma.
Du ska solsken i ditt fönster ändå ha.
Alla blommorna du gärna ville köpa.
Lilla mamma, jag ska måla dom till dej.
Jag ska måla hela världen lilla mamma.
Och allt ska bli så ljust och glatt för dig"



http://apmolekyl.bilddagboken.se

Kommentera här: