Min underbara familj

Min familj, denna underbara familj som är min.
Älskar dem alla fyra så otroligt.. Pappa, mamma, Lina & Moa, ni är bäst! Dessutom räknar jag den övriga släkten till min familj också, som jag även älskar himlans mycket. Så otroligt lyckligt lottad att ha en sån bra släkt som ställer upp i alla lägen.. Världens bästa och skönaste morbror & moster, världes sötaste och softaste kusiner, världens bästaste och vackraste mommo.. Även glad över att fått lära känna pappas släkt.. =) Så jävla underbara, är glad över att ni lät mig vara med eller vad man ska säga..!
När man var liten antog man bara att alla hade som en själv, men ju äldre man blev och ju mer man snackade med folk och lärde känna folk insåg man snabbt att alla har det inte alls lika bra.. tyvärr. Nej men jag är tacksam, det är jag. Beundrar alla i min släkt var och en, alla är så sköna på sitt sätt. =)

Saknar att inte träffa mamma och pappa lika ofta som jag brukade, visst träffar jag mamsen lite oftare.. Hon bor ju rätt nära så det är lätt att gå dit för att käka eller att snylta på internet.. Jag har insett att det aldrig kommer bli som förut men jag kan alltid göra det bättre än det är nu. Mina systrar träffar jag ganska ofta ändå, men inte så ofta som jag vill. Älskar er får ni aldrig glömma  =*



Idag har jag och mamma vart duktiga. Mamma har gjort det lite mer 'hemtrevligt' här hos mig.. Dessutom hittade jag internet.. HAHA. har haft internet hela tiden när jag bott här, känns lite snopet.. Jag har i alla fall vart duktig och diskat och städat idag.. I veckan som kommer ska jag försöka ta tag i målandet av badrummet =)

Nu ikväll så har jag även spenderat några timmar med Rickard. Alltid lika trevligt att bara umgås.. Vi gjorde inte mycket, satt här och hängde.. Senare drog vi ut och åkte bil, gick lite på lögan vid vattnet.. Åkte mer bil och sen hit igen. Nu har han åkt, för han ska upp tidigt imorgon.. Förhoppningsvis kommer den finaste Johan till mig senare inatt =* =* =* (iiih han ska fixa cola..! ibland är han allt för bra alltså haha)

I veckan som gått så har jag även tagit tag i det här med att leta jobb också, vart mycket hos mamma så hon har kunnat hjälpa mig en del.. Annars så har jag nog mest hängt med Johan tror jag ^__^ Träffade Sandra i måndags ett tag och njöt av våren.. Söta Robert hade tid för mig i onsdags ett tag också =)

Imorgon ska jag försöka ta mig hem till pappa =) Hoppas verkligen jag hinner osv. Senare på kvällen blir det nog partaj? =) Viktor har lovat mig minst TRE kramar imorgon ;D haha. Han ska dra iväg till Polen.. =/ Hoppas han får kul där i alla fall.

Jag vill skicka en liten hälsning till världens
sötaste skitunge också, sms-drottningen ;D


Miieeehw.. Jag gillar mitt liv. Nej jag menar jag ÄLSKAR mitt liv.. det hela är på väg åt rätt håll känner jag =) Så nu ska jag njuta av livet och se hur det hela faktiskt ordnar sig.. Inte oroa sig för allting.. Även om det är svårt att låta bli att sakna vissa delar av sitt liv.. Men de kommer tillbaka.. en dag.

Peace out era sötbönor =* Ha en underbar helg och glöm för fan inte att njuta av solen och våren!





image9



"Save some face, you know you've only got one
Change your ways while you're young
Boy, one day you'll be a man
Oh girl, he'll help you understand
Smile like you mean it
Smile like you mean it

Looking back at sunsets on the Eastside
We lost track of the time
Dreams aren't what they used to be
Some things slide by so carelessly"


http://apmolekyl.bilddagboken.se

Kommentera här: