Söndag i det lugnaste lugnet..

Känslostorm, kaos i all ära.
Gårdagen var bra underlig, men tack vare min Anna så blev det en underbar kväll. Det var känslo-berg-o-dal-bana 100. Tror inte jag vart med om något liknande, det var bra mysko. En Anna lyckades lugna ner mig och såg till att jag fick en bra kväll tillslut.
Följde med henne och Jonas, dom skulle iväg och bowla med folk från klassen. Efteråt drog vi till Bill o Bob där jag träffade finaste Johan =* och annat folk, det kom och gick folk typ hela kvällen.. Fick träffa Viktor och säga hejdå typ, eftersom han ska till Polen. Men som sagt, det blev en bra kväll och min finaste Johan ska ha mycket creeds för att han är så underbar.

Synd att det var så dåligt väder, men för att vi ska uppskatta det bra vädret så behövs det dåliga. Samma sak gäller det när man inte mår lika bra som man borde, utan dessa dagar uppskattar du inte de bra dagarna lika mycket. =)

Peace out era sötisar, hoppas ni haft en bra helg och får en toppenvecka!




image10





"Det var vår och det var ljumt och alla älvor sjöng i kör

när vi la oss under stjärnorna i parken

Efter slask och is och snö fanns plötsligt nåt att leva för

när allt som vintern gömt sköt upp ur marken

Det var nånting om befruktning, det var nåt om hur man gör

Det liksom for omkring, det måste varit pollen

Vi skrattade och drack vin direkt ur flaskan, som sig bör

när det är vår och fest och man har tappat kollen "




http://apmolekyl.bilddagboken.se

Kommentera här: