'Hon kunde inte för sitt unga liv förstå vad det var som hon skrattade åt'

Söndag, lång och jobbig dag.
Visserligen har det vart en otroligt bra helg, men denna dag var inget bra avslut.. Jag är iaf tacksam över att det är slut på det... Nu är jag väldgt trött däremot, trött o seg. Men känner mig levande!

Fredagen var jobb, sen hem, äta och bara vara... Få ett elakt sms av pappa 'Hej, om några timmar sitter man på planet och är mitt i sommaren'. Han ska ut o resa med sina systrar, han ska till värmen.. Medans man själv är kvar här i kylan.. Men jag är inte bitter, han förtjänar det.
Men fredagskvällen tillbringades hemma hos Micke (Johans kompis). Hade riktigt trevligt där. =) Sen efteråt var det otroligt massa mys! =* =* =* ihh tycker liksom om honom så där massa! ^^

Lördagen, det var jobb på förmiddagen. =) Sen hem till Johan lite snabbt för att duscha och mysa.. För att sen bege mig till jobbet igen! Det var dags för personalmys! Vilka blev vi då tillslut? Jo det var lilla jag, Veronica, Jenny & storbossen Magnus! =) Hade en riktigt trevlig kväll! Tycker vi får göra om det snart! Så vi kan samla hela styrkan!
Sedan skulle jag och Veronica GÅ ner på stan (i snöstormen).. Haha hade SÅ HIMLA KUL! Vi sjöng massor, spec. 'Vår julskinka har rymt', vet doch inte varf det blev den låten? =) Men bra var vi!     Väl nere på stan tar Veronica taxi hem, jag går till Å där jag hittar min finaste Johan, Kekke, Klas & Anna E. =) Även Miriam kom förbi =) Hade riktigt trevligt där också! =) Sen var det hemfärd när dem stängde, fortfarande snöstorm ute, lite kaos. Sen väl hemma hos Johan..

Söndagen, den glömmer jag helst.

Idag fyller min käraste kusin Sandra 22år! =) Jag hoppas hon haft en underbart bra dag med masa tårta och paket! Hoppas även det blev en lyckad fest igår!
Imorgon är det Bernis tur att fylla år! Hoppas du och din mamma får en mysig dag och att du inte missar allt för många telefonsamtal när du jobbar! ;D
Om en vecka får jag också fylla år.. =D Wiiiiieee! Eller njae.. det mer åt skräck/glädehållet... =/ Men men! Jag kommer inte undan det så jag försöker se det bra med att fylla.... hmm..

Nu ska jag glo på TV och fördriva tiden!
Hoppas ni alla haft en nice helg! =*



http://apmolekyl.bilddagboken.se
Kan ju hoppas att jag en dag har
råd med att köpa en hel och bra
digitalkamera! Håll en tumme =*
1 Veronica:

skriven

Vi hade en för härlig kväll. Det snöade som fan när vi gick vår prom ner på stan. Tack för en bra kväll! Ta hand om dig!
Kramiz Veronica

Kommentera här: