'Du är svår att leva utan, jag är svår att leva med'

Strålande väder!
Vilken dag va! ^__^ Min Johan kom hit inatt, så vi fick sova tillsammans =* Imorse så fixade jag frukost efter jag duschat, vi åt frukost, vi myste lite. Sedan klädde vi på oss för att bege oss ut i det underbara vädret! Helt fantastiskt! =) Vi tog lite kort, vi letade reg.nr på bilarna, vi bara var. Underbar promenix.

Sedan kom hans söta mamma o hämtade honom. Så jag begav mig hemåt igen.. Försökte få tag på Bernivännen, men utan några bra resultat.. Men tillslut så, hon var på jobbet tydligen. ^^ Hoppas på att få träffa den bruden ikväll!

Igår fick jag ju träffa Jacob äntligen! =D Vi käkade på Prelaten, ehm.. Servicen har försämrats avsevärt! Men men.. vi fick oss ett gott skratt.. Sedan blev det Björnön (som alltid ^^). Vi spanade in maffiabossar och var även ute och gick lite.. =)


Jag är lycklig!


Hoppas ni alla har det bra där ute!
Megamassa varma kramar till er!

(en liten tanke till mina söta arbetskamrater som ska ha Halloweenpartyt ikväll ;D Lycka till!)





http://apmolekyl.bilddagboken.se
November ska bli bilddagbokens
måndad för min del! Lycka till My!

1 Berni:

skriven

Nu kommer den, nu kommer den, nu kommer den.......KOMMENTAREN: Tycker om dig My!!

Kommentera här: