'Han sjunger om sin frihet, som ska bli din en gång'

Ojoj!
Nu var det ett bra tag sen jag faktiskt skrev här! Vet inte varför det tagit sådan tid, har väl helt enkelt inte haft orken eller lusten.. För tid har jag väl egentligen haft.. Men nu så! Nu ska jag bli aktiv här igen ; )

Har jag gjort sen sist då? Jag har blivit frisk gott folk! Har även fått jobba lite. =)

Har umgåtts med Finspångsfolk som vart här över helgen.. Vi skulle egentligen ut i fredags, men så långt kom vi aldrig.. Missade bussen, lång väntetid på taxi.. blev till att vi satt i lokalen o körde 'jag har aldrig' och åt på hydro ;D haha men jag hade trevligt!

Lördagen jobbade jag ute på Maxi (Erikslund), senare var det en massa stuff jag tänkte kunnas göra.. Men jag satte på mig myskläder.. åt bullar o drack cola.. tänkte stanna hemma, var så himla trött. Men min kära kusin Sandra ringer vid 20 o övertalar en My att komma över.. Så på med lite smink, i med hårspray, på med jeans o en tröja.. Sen var jag redo. Förfest, sedan Konrad. Efter det drog jag till Strike där min finaste Johan var med sin vän Fredrik. =) Fick även träffa sötaste Emz en stund ^^

Söndagen var slappdag nr.1 med Johan typ =* haha Det var skönt att göra ingenting, kolla på en massa film och slappa. Så ska det vara ibland! ^____^

Idag får det bli ännu en lugn dag för mig, ska ta ett bad sen.. kolla massa på film.. Förhoppningsvis vill min kusin träna med mig senare! Vore skönt.


Är lite avundsjuk på min syster Moa som är uppe i Dalarna hos mommo nu. Jag skulle gärna också vara där.. Bara andas frisk luft, gå långa sköna promenixer och bara träffa mommo! En annan gång för min del =)

Skriver nog mer ikväll gott folk!
Storkram till er alla!





http://apmolekyl.bilddagboken.se
Nej jag har inte hunnit bli aktiv än!

Kommentera här: