'Nu blir skuggorna så långaoch förändrar vad man ser'

Nyss vart ute på en välbehövlig promenix med Berni och hundarna..
Skulle egentligen ner på stan med mina söta arbetskamrater idag, men kände verkligen att orken eller lusten fanns inte där.. Orkade inte gå på stan bland allt folk. Men jag hade velat träffa Jenny, Cila och Veronica. Hoppas dom hittade allt som skulle hittas och fick det bra iaf!

Jag hade turen som fick med mig Bernin ut till Björnön. Dessutom fick vi sällskap utav hundarna Molly & Maja. ^__^ Vi fick se rådjur, får och andra människor. Skönt att bara ut och prata en massa. Tack kära Berni!

Nu äter jag bullar och dricker lite cola. Spelar även Yatzy ^__^
Får se om jag kanske får träffa Jacob ikväll? Vore inte helt fel!

Alla dagar är inte de bästa dagarna.. Men jag kommer upp ur sängen, jag försöker ändå roa mig med något.. även om dagen plan blev förstörd. Jag låter mig inte dras ner pga. en dålig dag.. Jag låter den dagen gå bara.. Sen imorgon så vet jag att då är det en ny dag, en ny dag med nya möjligheter.. Då nya äventyr väntar mig! =)

Storkram till er alla där ute i höstrusket!
-kraaaaaama-





http://apmolekyl.bilddagboken.se/
En dag, så fort jag fixat batterier! ^^

Kommentera här: