'I´ll treat you good if you treat me bad'

Ännu ett försök!
Skrev ett igår och ett annat i förrgår.. Men som eftersom internet och allt det här med datorer är så UNDERBART opålitliga så försvann det och jag tappade lusten att skriva om =/ Men idag ger jag mig på det här igen och ska kopiera texten lite då och då.. 'Man lär sig av sina misstag'.. Förr eller senare.

Skrev lite om dåliga dagar igår. Även om man ofta har bra dagar så kan man inte ha det jämt.. Även om man skulle vilja. Men jag ser det som en bra sak, ja som en bra sak.. För utan de dåliga dagarna skulle vi inte kunna uppskatta de bra dagarna lika mycket. När man mått dåligt, under en kort eller lång period.. Så kan man verkligen erkänna att man till 110% uppskattar de där bra dagarna igen när de kommer. =) Så har du en dålig dag, det är en dag imorgon och du uppskattar den mer nu!

Annars då i veckan? Inte så mycket som hänt.. Det blir mer och mer höst, så himla vackert! =D Jag har valt att gå till jobbet varje dag, fick skjuts hem igår när jag hade Järpar med mig i en låda.. =) Men annars har jag gått en massa.. Har fixat min mp3 så jag har bra musik och jag bara njuter av höstkylan och alla människor och dansande löv! ^___^

Nu är det helg. Lugn fredag, imorgon ska jag stå på stan (i Punkt) hela dagen och göra reklam för vårat Pigga barn (http://piggabarncenter.se). Kommer bli riktigt skoj! Hoppas på mycket folk, kom gärna förbi och säg hej! ^^ På kvällen sen får jag se lite vad som händer.. Har inte bestämt mig än.

Johan sitter här på golvet och pysslar med sin återuppfunna hobby.. =) Jag sitter vid datorn och vi sitter och kollar lite på TV... Sen när han och jag är färdig ska vi glo en massa på film hela kvällen! Mys på hög nivå! ^^

Nu sitter jag vid Johans dator så nu har jag absolut ingen bild att ge er =P Jag ska lägga upp en till förra och en till denna när jag kommer hem till min eller mammas dator.. Ha tålamod gott folk!

Så ut och kramas i höstkylan! Kramas lite extra så här i kylan!




image29



http://apmolekyl.webblogg.se
Jag har bilder, men inte lagt ut
dem än.. Ska snart, imorgon ?!

Kommentera här: