2 0 0 8 . .

Gulliga ni är som fortsätter kolla min blogg,
fast jag vart så seg de senaste veckorna...!

Fullt upp som jag skrev förut, party hit och party dit. Träffat folk, fikat och firat födelsedagar. Firat jul med goa släkten! Även jobbat och haft mig!  Men idag är det nyårsafton och det ska firas hemma hos Johan med god mat och trevliga människor.


Orkar dock inte sitta och sammanfatta detta år här, har gjort det på bilddagboken lite lätt med bilder. http://apmolekyl.bilddagboken.se
[ DOCK BLEV DET INTE SÅ FUCK BILDDAGBOKEN, Blir väl imorgon istället antar jag! Puss ]


Hoppas ni alla får en underbar dag!
Nästa år ska jag ta upp bloggande och bli så där flitig jag faktsikt var en period!


Puss på er gamla vänner från förr och er jag funnit i år! =*
1 Sandra:

skriven

Nu har du blivit liiiiite dålig på o uppdatera ;*

Kommentera här: