'Tidvis har skakandet lagt sig'

B O R T G L Ö M D
Det finns en person på denna planet som alltid kommer få mig att känna mig oälskad och bortglömd.. Även fast jag klarat mig fint ändå så kommer frågorna alltid finnas där. Varför ta upp kontakten för att sen bara försvinna igen? Tänker du någonsin på det? På mig? osv.      
Är jag elak om jag hoppas på att du har otroligt dåligt samvete över allt det här? För jag hoppas ändå lite det, även om det är svårt att erkänna det. För det måste ju tyda på att du bryr dig, att du har ett samvete..           

Men ta inte kontakt med mig, utan att veta varför denna gång. Det är bäst för dig att du vet vad du vill få ut av det här, för det kommer jag fråga dig. Eller hur kommer jag att bete mig? Jag vet faktsikt inte, jag hoppas på att jag kommer våga ställa dig mot väggen! OM, den chansen någonsin skulle dyka upp..   Men tydligen finns den..   Gaah du fuckar bara till allting för mig. Jag har klarat mig fint utan dig och behöver inte dig i mitt liv!



http://apmolekyl.bilddagboken.se
Fortfarande helt ovärt eftersom jag
inte har någon kamera... Förlåt mig
!
1 dani:

skriven

känner igen känslorna..

Kommentera här: