'Det fyller dina lungor och det svider i ditt bröst'

K Ä R L E K

Kärlek till min familj(släkt), till mina vänner, till min Johan.  Att bry sig om dem, att vilja veta hur dem mår, att tycka om dem trots (ibland) dumma val, att kunna ge dem en ny chans. Att finnas där.  Mycket kan testa kärleken. På gott och ont.

Jag vet att jag älskar min familj även fast dem inte är perfekta. Men ingen är perfekt ändå så.  Jag vet att dem kommer finnas där för mig och jag kommer alltid vara där för dem. På senaste tiden har det vara lite påfrestande med olika saker, men jag älskar dem alla i alla fall!   Det kan vara jobbigt och frustrerande när någon man älskar mår dåligt, går runt och har ont.. Och man kan (får) inte hjälpa.     Men jag ger inte upp. Jag finns här (jag går ingenstans), hoppas du kommer till mig som du en gång brukade.

Det finns så mycket kärlek som omgiver mig, jag är lycklig!



http://apmolekyl.bilddagboken.se
Nu finns det faktsikt lite att kolla in!

Kommentera här: