'Today the world has beautiful colours'

P A R T Y S U G E N !
Ikväll är det Party som gäller! Försökt samla ihop tjejerna så vi kan partaja ihop, spec. nu när Remz är hemma i stan! Har bränt ner lite nya partyskivor, men ta gärna med er mer! Hittills verkar det bli jag, Anna, annA, Elon, Tuben, Remz, Laika (?).. =) Sen får vi se, ni är välkomna! =D Ems har ju rymt ner till Gbg, när vi lyckats få hem Remz därifrån, lite dum tajming tycker jag >_<

Annars idag har Johans snälla mamma skjutsat hem mig, sen gick jag till Hälla för att möta upp min mamma & syster (och shoppa lite på gröna butiken).. Efteråt fick jag skjuts hem av min snälla kusin Sandra (och så tog jag mammas kassar så dem slapp släpa dem hem..)!
Nu är det lite påskmiddag som gäller =) Precis övertalat Moa att berätta vart mitt påskägg var gömt, orka leta efter det... >_< haha! Men gömde påskägget igen, för annars äter jag bara tills jag mår illa och det är ju snart mat! (Smarta jag!)

Nu ska jag låta Moa få datorn! Jag försöker skriva här lite oftare nu, lite blandat med tankar & min vardag! Peace!
/JAG ÄR GLAD =D




http://apmolekyl.bilddagboken.se
Förhoppningsvis är det någon som
har kamera med sig ikväll! =D

Kommentera här: