"Ljudlöst som en dimma i förbjuden hemlighet"

Jaha, nu börjar jag med detta bloggande igen!
Mitt liv just nu handlar om jobb, Johan, systrar, vänner, promenixer, höstkänslor, måla upp framtidsplaner. Just nu känns det alldels lagom detta, det börjar bli höst.. Jag har en rutin på min vardag, jag har lite resor inplanerade. Jag trivs. Sen kanske tanken på att jag inte vill eller kommer vara kvar i Västerås gör mig lugn och gör att jag kan trivas med vardagen?

I går var det en av bossarna som fyllde 30, så det var kalas! Hade en mycket mycket trevlig kväll med skratt, dans och trevlig sällskap!  Hoppas på kalas snart igen, med Sing Star då såklart!

Idag sov jag tills jag vaknade (vet att det låter fel, men med det menar jag att inte vakna utav ett irriterande larm!), och det var otroligt skönt! Dock blev det till kl15... så dagen har innehållt mat (tacos) och relaxning! Helt lagom för min del!

Såå.. detta var väl en bra början iaf?
Ni får uppmuntra mig nu så jag fortsätter!


http://apmolekyl.bilddagboken.se
Om ni missat det så finns det lite nytt!

http://lokeloke.se
En av de största!








"Det fyller dina lungor och det svider i ditt bröst,
drar tårar ur din redan tömda blick,
genomskinligt, doftlöst utan kropp och utan röst
med allt du aldrig får och aldrig fick."



1 sanna:

skriven

åh hej bejbiapa :* jaa definitivt dags för en fika men den här veckan blire nog tight för jag jobbar eftermiddag ;( eller iochförsig, kanske på fredag? då är jag ledig! hur ser fredag ut för dig? PUSS!

2 Kusin:

skriven

Vart ska du ta vägen ? :(

Kommentera här: