"Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej"

Det är höst nu!
Så underbart härligt! Man får klä på sig raggisar, halsduk, vantar, mössa och mysa ihop sig. Man får mysa ihop sig med mjukiskläder hemma med lite extra mysfaktor. Man tar fram lite extra ljus, köper hem lite mer tesorter och tar sig lite fler stunder för att bada! Sen så har vi dom har promenixerna med skön musik, som Winnerbäck, Loke osv osv osv .. När det är på väg att mökrna, lugnet lägger sig över stade och gatulyktorna sätts igång redan vid fem sex på dagen.. Helt OK för min del!
Allt är bara mysfaktorer! Allt ger oss anledning till att mysa mera! Mys! 


Oj, annars så har jag börjat spelat Sims igen, på gott & ont! Sen så har jag ju även mina patientsdueller jag aldrig riktigt slutat spela som nu Kaerro göder mig med! Läskigt hur lätt jag kan fastna för ett spel eller så.. Sen så gäller det ju inte bara mig vet jag, men ändå!


Längtar till helgen då nya äventyr väntar!
Tågresor, Götet, Loke, Vänersborg och några vänliga själar jag ska träffa!






"Och vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig

Och alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt
Och du berätta' att du saknar mig i natt, det gör jag med
Det är så tyst nerifrån gatan som det aldrig annars är
Det är som om natten här har sett allting och stilla sjunger med "



Kommentera här: