2009 - Dom små stegens år #3

Gott nytt år mina vänner

Jag & J kommer att fara till Karlskoga för att fira in vårat nya år.
Hoppas ni alla får en bra och oförglömlig kväll här hemma i Västerås (eller vart i denna värld ni befinner er!).

Nyårspuss ♥




P.S
Har fortfarande det tillfälliga nummret, hoppas på att mitt nya simkort med mitt gamla nr har kommit i brevlådan idag dock!
1 Yrrv:

skriven

Vänta vänta vänta...

Ja mitt smeknamn är väl inte helt lätt att glömma bort. ifall du ändå gjort det.

Han med grov hårväxt som flyttade ifrån Västerås för ungefär fem år sedan. Hur jag hamnade på din blogg såhär dags? Jag jobbar natt, Kollade Thomas facebook, stalkade runt lite random, varpå jag såg ditt inlägg. kom ihåg dig en aning, kollade din sida, kollade din blogglänk. slöläste den .. och här är jag.. du hade inte ens vetat om hela mitt osynliga äventyr om jag inte var tvungen att fråga..

Sedan jag försvann från Västerås har jag dels bott i Karlskoga.. släkt? relation? ursäkta mig om jag snokar vidare och skriver ett väldigt långt kryptiskt meddelande som inlägg i din blogg.. men vad hålls du med i Karlskoga?



/Yrrving

2 My:

skriven

Var hittar jag dig då, du osynlige Yrrving? ^^ Svårt att svara annars!

Kommentera här: