'Jag gick från A till B, jag visste ingenting'






Ha så kul i Uppsala mina vänner!
Här hemma vet jag inte ritkigt vad som händer, blir väl spännande. Finns i alla fall alternativ, men funderar på att försöka chilla så mycket som möjligt. Tänker i alla fall inte stressa upp mig för kvällen, tar den som den kommer.

Först ska jag försöka ta mig till far, hämta lite saker, Ica för att hämta kort också.

Imorgon blir det Uppsala, till min kära Berni. Haha en dag för sent kanske ni tycker? Men jag är nöjd ändå. Det blir nog en massa mys, plus att Loke spelar där på söndagen.

Förhoppningsvis blir det lite Göteborg nästa vecka. Håll en tumme!


Ha en bra kväll nu alla.
Så kanske vi ses?




"Jag litar på dig
och jag kan ha fel
Jag förstår inte allting själv
Jag måste lösa upp det här
Jag har klätt mig i för mycket hud

Se mig, sa jag
Hör mig, sa jag

Jag såg en chans, en chans att bli lämnad ifred
En chans att få vara med
Jag ville berätta om fanfarerna
men det kom annat ivägen

Se mig, sa jag
Hör mig, sa jag
Känn mig

Det måste ut för att hitta in
Jag tror det svajar i min själ
Det måste ut för att hitta in

Du som reser mig
Se mig, hör mig
känn mig"


Kommentera här: