Andas, chillar, slappnar av och funderar..





Mmm.. över en timmes bad.
Känner sig som en ny människa.. Inte för att jag blev så mycket klokare av alla tankar & funderingar , så var det ändå välbehövligt. Försöka sortera lite, rensa ut och reda ut.

Nice att ha telefunken avstängd någon timme också.

Dock så blev denna avslappnade nya människan inte glad när hon fick se ett översvämmat badrum sen.. Suck! Men nu är det fixat, jag är avslappnad igen och ska laga lite mat (eller blir det en kär matlåda?).


Idag flydde min systrar ifrån mig, IGEN.
Denna gång till mommo med mamsen. Ganska avundsjuk blir jag, inte varit hos mommo i mitt vackra Dalarna på hela sommaren.

Men som min kära mor sa till mig; nu är jag vuxen och det innebär ansvar.. Blä på det då!



1 Lisa:

skriven

Åh, tråkigt att vara vuxen ibland.

Kommentera här: