Bubbel om absolut ingeting..



En bild från Jessica från juldags-partejet
Jag & Martin

Helgen har varit bra, med julafton, partej och en del mys. (Om man räknar bort all jävla migränhelvetes!


Idag har jag jobbat, träffat min finaste R och umgåtts lite på stan, dragit hem, ätit mat. Nu storstädas det. Bort med ALL julpynt.. Badrummet ska storstädas, så jag kan unna mig ett skönt bad sen. Bytt täcke till mitt nya varma duntäcke så längtar efter att få krypa ner där under efter mitt långa bad.

Imorgon blir det jobb, sen fixa lite på stan (håller mig där så lite som möjligt i dessa hysteriska dagar), på kvällen ska jag få umgås med min käre vän Thomas. Ska bli mys!

Snart är det torsdag och sen är den här veckan slut typ.. Wierd. Sen är det nytt år nästa gång jag ska jobba.

Nej mer städa nu så jag kan få ta mig det där badet snart!
Puss på er!

Kommentera här: