Nytt år snart




Partyapa för något år sedan

Bra kväll.
Efter jobbet fixade jag lite ärenden på stan, pussade lite på R och sen begav jag mig hemåt. Äntligen skulle jag få tvätta loss! Som jag väntat.. Efteråt fick jag finbesök utav Kenny. Vi snicksnackade en massa, tills senare på kvällen då Matte, Emz & Emma dök upp med pizza. Så blev det en megamassa kortspel. Precis som det ska vara! Avslutade kvällen med Kennyboy på Statiol med en kaffe.

Nu ligger jag under mitt nya varma täcke jag fick av mor i julklapp ♥

Imorgon är det nyårsafton, skönt att dissa all hets kring det. Det blir som det blir. God mat och trevligt sällskap, gott vin och en ledig dag. Vad mer kan man begära? Får bli någon slags 'sammanfattning' imorgon tänkte jag.. Om jag hinner och har lust.

God natt alla fina!

1 apan:

skriven

"för något år sedan"... det är snart två år sen, fattar du hur länge det är eller?! aaahh saknar dig. gott nytt år finaste du :**

Kommentera här: