Lever, myser, lär och umgås..




Haft en riktig bra dag i solen.
Glad tjej!



Vaknade lite tidigare idag, eller ställde klockan tidigare så man kunde avnjuta frukosten mer och ta en lite längre väg till praktiken. Fortfarande hur bra som helst där jag är!

Efteråt gick jag hem i solen, la mig och vilade lite hemma. Gjorde mig sedan redo för att möta Kaerro på stan, åt och fikade innan bion. Remember me, hade ingen aning om vad det var för film eller så. Men hur bra som helst! Trodde jag då inte! Efteråt kollade vi in den nya baren i Vås! Spännande! För att sen dra hem till Kaerro och vårat vardagsslentrian hehe.

Nu ligger jag i sängen, trött i kroppen men inte huvudet.. Men slocknar nog gott snart.
Hoppas ni alla njuter av vårsolen nu!



"Red red wine you make me feel so fine
You keep me rocking all of the time

Red red wine you make me feel so grand
I feel a million dollars when your just in my hand

Red red wine you make me feel so sad
Any time I see you go it makes me feel bad "




1 Angelica:

skriven

Knota 39 :D

2 Angelica:

skriven

Ja,hörde att ni hade flyttat,vart och varför?!?

Kommentera här: