Lever, promenixar, ser och lär..




Trött och rastlös tjej, men rätt glad ändå.



Vilken dag!
Uppe redan vid halv sex ( :* på Dig!), började inte för ens vid halv nio. Men hann åka hem, duscha, äta frukost med systrarna, vila lite och lyssna på mysmusik. Sen var jag redo för en heldag på 'praktik'. Hur kul som helst! Perfekt när man även kan passa på att vara ute i solen.

Hemvägen blev en omväg, passade på att njuta utav solskenet.
Väl hemma var jag trött efter massa nya intryck och sol, så jag tog en kort tupplur. Sen var jag visst rastlös igen, så jag tog med mig systeryster Moa. Så tog vi en till promenix.

Nu sitter jag här, redo för mystisdag med Emz!



"Din byst är full med rock'n'roll och håret lyser blont
Det vore orättvist om någon skulle döma dig för sånt
Vi går ut och strör små smulor till fåglarna på marken
Vissa dagar är man ett med alla mänskorna i parken
Du min ängel, här i livet får man sota för all skit som man har tyckt
Det gör dig matt och arg och nertryckt
i två alldeles för grova skor, din mun ångar av rök
Vi går hem, du kan väl ruttna på en stol i mitt kök
Jag säger KOM

Kom, så ruttnar vi ihop
på alla veta-bättre-typer som ska säga hur man gör
För har man nån gång grävt en grop
åt alla veta-bättre-typer
får man jävlar ligga i och skämmas tills man dör"


1 Angelica:

skriven

Då kanske jag kan köpa dina böcker då :D hi hi

Kommentera här: