Lagom lost




Trött tjej

Pysslar inför helgens bravader samtidigt som jag sitter och lyssnar på Lokes nya skiva (som nu finns på spotify). Borde städa och annat sånt, men att mixtra med musikquiz och sånt är ju LITE roligare dock. Ska försöka ta mig ut och hurtgå eller jogga.. Så förbannat kallt just nu bara. 

Ska nog ta mig över till mamsen lite senare, lira lite Sims, pilla lite på CV:t och tigga lite middagssällskap.

Ha en fin helg!

'Du säger: Mattheten mitt hjärta rymmer,
just den typen av bekymmer, lider många människor av idag.

Men du har svårare för att beskriva vad som är positivt
med att det finns fler som mår som jag.

Jag skiter i om jag är en av hundratal.
Det gör ju inte mindre ont för att smärtan är normal.

Själva omtanken ökar bara pressen.
Det smakar skuld om varje kopp med varm choklad.'


Kommentera här: