2013



Vinter/våren 2013 började fint. Det var småresor till tex Bodlindor, Norrköping och Bruksvallarna.  Vi käkade ostron för första gången, Molly firade sin första födelsedag. 


Våren/sommaren 2013 var upp och ner, minst sagt. Började allting med en liten solsemester med mamsen. Skaffade en kissekatt, lille Måns. 
Hade många fina upplevelser med många fina människor. Vi firade midsommar på hartzö, och passade på att åka dit ytterligare en gång. Det blev älgsafari. Sommaren bjöd på värme och solsken, mycket häng på balkongen. Mys hos mommo. 


Hösten 2013 kretsade runt min vackra
Mommo. Så spenderade mycket tid med familjen, uppe hos mommo och hemma med Måns. Jag är Johan evigt tacksam för hans kärlek och alla fina vänner i min närhet. 
Men hade ändå några roliga stunder med maskerad, picknick på Finnåker & äventyr på ängsö. 



Vintern 2013 blev att träffa vänner, mysa med Johan. Varit menlös utan jobb. Saknat mommo som bara attan, snön har också varit saknad. Men två fina får spendera sina liv i samma land. Fått träffa en liten bebis och annat fint. 


2013 har helt enkelt varit upp och ner. Säkert glömt många saker men det som varit bäst med året är tillskottet Måns & alla äventyr. Sämst har varit all sjukdom & sorg. 

2014 hoppas jag blir nystarten med allt. Jag får iallafall avsluta året och påbörja det nya tillsammans med älskade Johan & omringad av massa fina vänner. 

Gott nytt år på er alla! 

1 Emma :

skriven

Gott nytt hjärtat, I love you!

Kommentera här: