Nystart

Så där ja.. Nu känner jag mig hel igen. Första gym på länge, pluggat idag och känner mig som människa. Medicinen fungerar även om vissa röda fläckar gärna dyker upp på axlarna fortfarande..

Igår kväll blev det Skateboardgalan och det var fint, dock synd att vi var tvungna att åka så tidigt då sista tåget gick vid halv tolv.

Måste läsa en roman till kursen jag läser, har ni något bra tips? Ingen deckartjossan eller ngt sånt bara... Annars kan man ju alltid läsa någon av sina gamla favoriter!

1 Caroline:

skriven

Hm så här på rak arm kommer jag på Haruki Murakami - Nyckelfågeln som vrider upp världen
Den tycker jag var bra!

2 Caroline:

skriven

Eller någon Haruki Murakami-bok generellt, för den jag nämnde först är jävligt FET haha. Men hans andra är också bra. :)

Kommentera här: