Vilken fartfylld helg!

Helgen har valt fin hittills. 
Igår eftermiddag så for jag iväg med fyra fina människor på lite julshopping i skultuna och sen Erikslund. Väl hemma igen möts jag av tre andra fina personer! Då stod Johan, Anna & Berni i köket och stökade. Blev en bra kväll med skratt, mat, vin, sketcher och settlers (såklart). Jag och Johan avslutade den fina kvällen med att se Känn ingen sorg, åh den är så bra! Fast jag redan sett den med baby på bio så blev jag lika tagen och känslomässigt utmattad efter!! 

Idag vaknade jag lite för tidigt, men var vaken och njöt då lilla Måns riktigt trängt sig emellan mig och Johan. Så det blev riktigt familjemys. Sen frukost och städning, promenix i det fina vädret hem till mosters hus där en liten Molly monster var på besök. 

Nu på eftermiddagen blev det kalas för bästa kusin Sandra som fyllt år, så hemma nu lagom seg. Men ska samla krafter för att bege mig till Martha där även Kerstin befinner sig! Så ska det julmysas!! 


Hoppas ni också har en fin helg sär ute? 

Kommentera här: