Vänskap av finaste sorten

Att ha så fina vänner som jag har.. Ah! Jag känner mig så lyckligt lottad. 

Berni skrev för några dagar sen att jag skulle med på en utflykt. Mer än så fick jag inte veta. Idag hämtade hon mig & vi åt lunch på Ikea sen begav vi oss ut på E18. Jag gissade & gissade, till slut stod det mellan kolsva & finnåker. Och tänka sig, vi hamnar på Finnåker. 

Vi hade fika & begav oss ut i skogen. Satte oss vid sjön där vi aldrig hade suttit förut & bara myste. Det var så skönt att få skratta &stojja lite, släppa tankarna på allt det tunga som ligger runt en annars just nu. 

Vi fick en massa fina överraskningar idag, såg en iller/utter eller en blöt ekorre i bäcken. Vi träffade en gammal vän som tydligen jobbar på Finnåker nu!  Bästa Anna bjöd på show inne i Köping också.Kanondag med andra ord. 

Så tack Berni för att du är den du är, och för att du är en av mina finaste vänner. 



 

Kommentera här: