En vecka

Länge sen jag skrev, har att göra med hur mycket som hänt senaste veckan! 

I onsdags fyllde jag år, mamma överraskade med frukost och sällskap, Moa joinade också. Bästa, jag som var så ledsen över att J inte var hemma så jag skulle få äta frukost själv... Men det löste sig! 
Massa fina telefonsamtal med sång under dagen. Berni hann förbi mär jag förberedde inför kvällen. Pappa, systrar med pojkvänner kom på kvällsmat och Kerstin kom lagom till fikat och spelatunden. Så tack alla för en underbar födelsedag! Tack för alla gratulationer och underbara presenter!! 
( Bästa var att J kom hem på kvällen! )

Fredag dag så spenderade jag med Mamsen på Erikslund, sen hämtade vi systrarna för lite Ikea-julbuffé. Mums. 

Kvällen så var det ut och käka med Johan, Kerstin, Tobbe & Wäne. Efter mötte vi upp med Viktor & Linda på skybar för lite drinkar. Sen så får jag en biljett till Mimikry utav Jonte, så jag möter upp dom på Bankiren och får vara med på konserten! 

Lördagen blev lite mer bakis än tänkt, men vid fyra dyker papsen och systrarna upp för lite förfix innan Julgalan. Vi fixade oss och tog ett glas vin innan det var dags. 

Dock så fastnar vi i hissen, men lagom innan vi skulle dödat någon så kom räddningen så vi kunde rusa iväg till galan. Och vilken kväll det blev!! Bästa kvällen, tack pappa! 

Söndagen spenderade jag med pojkarna. Satte upp granen, åt revbensspjäll och kollade på film. 

Måndagen var det dags att dra ut visdomstanden som jävlats så mkt med mig.. Hade tänkt åka hem för plugg och städ efter, men blev inte riktigt så. Hem till Mamsen för att ligga på soffan där.. Idag har jag spenderat dagen på min soffa. Hungrig, svullen, ynklig - det är jag det ! 
Typ så ser jag ut


Kommentera här: