Misär, fortfarande

En jävla vecka med pest & pina. 
Visdomstand från helvetet som gett mig en dyr jävla vecka, inte kunnat jobba men varit tvungen att gå till tandläkaren för att punga ut en jävla massa pengar. Ja bitter blir man. Trodde det skulle bli bättre efter penicillinet.. Men måste dra i mig en massa värktabletter för att knappt ändå kunna stå ut. 

Idag har jag äntligen kunnat äta lite iaf, efter jag var hos tandläkaren (igen) och dom körde ngn sköljning. Imorgon ska jag dit igen.. Jag hoppas och vill kunna jobba imorgon eller på onsdag!!! 

Annars så har jag umgåtts med lina i fredags, så där nyktert och lugnt som man bara kunnat.



 Sen i lördags var ju Marthas & Henkes stora dag, som jag sett fram emot den dagen.. Och ack vad ledsen jag var när tanden fortfarande värke, men gjorde mitt bästa! Vi var där och drog väl hem några av de första efter lite dans vid midnatt. Jag hoppas och tror ändå Martha & Henke hade det fint, dom var så vackra! 

Kommentera här: