Misär

Just nu är livet i misär. Värk, stress och olycklig.. Tre ord som passar ganska bra på min vardag.
 
 

Min jekla visdomstand har börjat spöka igen, så fattiglapp efter tandläkarbesöket fick jag gå ut och hämta penicillin denna gång. Får jag besvär igen med tanden, då drar dom ut bägge(!) visdomständerna. Så eftersom tanden börjat kruxa med mig igen har jag haft så jekla svullen hals upp till öra, som även ger en härlig huvudvärk till slut. Plus en härlig feber som ligger och gosar i kroppen. (Sen att inte kunna äta, så man blir så där underbart hungertjurig)

Därifrån kommer stressen, från att inte kunna jobba, inte kunna fixa här hemma, inte orka plugga, inte hinna fixa klänningen till bröllopet på lördag, tanken på att ha tandvärk på lördag... Jaa jag lever i en stressad bubbla utan att ha någon ork till att ordna med något. Yeah livet leker. 
 
SÅÅÅ .. nu har jag fått bläa ur mig lite! Ibland får man ha neggo-peggo-inlägg också. 
1 Caroline:

skriven

Puss på dig! Hoppas tanden slutar jäklas.
Jag sitter och försöker skriva ett projektarbete, men är lättdistraherad. -_- du vet nog exakt hur det är ;*

Kommentera här: