Mycket på gång nu!


Måndagstjejen, lite trött och rastlös. 
Helgen var till största delen fin, förutom all jekla huvudvärk & migrän. Haft migrän av ett nytt slag, och det är inget jag önskar min värsta fiende. Stundtals trodde jag att jag skulle dö genom att ett blodåder eller något över ögat skulle gå sönder. Hemskt läskigt var det! 100 gånger värre än alla andra anfall jag haft. Men idag är det äntligen över, även om jag känner mig lagom mör i kroppen.. 

I lördags så var jag & Johan ute på lite shoppingäventyr på Erikslund & sen Hälla för storhandling. Kvällen så bjöds det på mat här hemma, Ella & Wäne kom så myste vi innan det var dags för 25års-fest hos Sofia. Full rulle, sen utgång. Hade en riktigt kul kväll! Dock var söndagen inte lika kul.. 

Den här veckan blir det blandat med betyr.. Idag ska jag röja här hemma och förhoppningsvis baka bullar. Imorgon är det introduktion till plugg som börjar i slutet av mars, onsdag får vi fikabesök, torsdag är det jobb och fredag lär jag väl börja få flygångest och packa inför resan i helgen. För i helgen åker vi till USA ett litet gäng för att hälsa på Basse & Sophie! 


Hoppas du också hade en kul helg!
 
 

Kommentera här: