Vardag

Jag har en bra vardag som styrs upp. Får jobba och ha mig, det som gäller nu är att kunna umgås med vännerna också, jag jobbar mycket kväll vilket gör att det kan bli lite krångligt, men ge mig lite tid att anpassa mig till allting så är jag snart tillbaka på banan igen! 
 
Imorgon åker jag, Johan & Berni till Berlin. Ska bli så kul och skönt med semester! Med dessa två filurer kan det inte bli annat än skojs. Blir en weekend, och jag hoppas vädret kommer vara snäll mot oss. Ser lite halvdant ut förtillfället men det hinner ordna upp sig ska ni se.  Har ni några bra tips och idéer för vår lilla tripp? 
 
 
Sen har vi ju världens bästa pappas födelsedag idag också! 
 
 
Tyvärr missar jag ditt födelsedagsfirande då jag har jobb att sköta, men present får du 
i alla fall utav dina andra två döttrar! Hoppas ni får det så mys ikväll, fast än jag inte är där. 
Puss! 
 

Kommentera här: