' Hon sa: 'Du kan inget få för jag har inget kvar' '

' S P O R T L O V '
Nästa vecka har jag 'sportlov' eftersom våra Pigga Barn har det. Vad ska jag då hitta på? Snacka om att jag kommer bli rastlös.. Visserligen kan jag satsa på att ta tag i småsaker. Men jag behöver hitta på något, ha någon lite större plan. Kanske fly till Dalarna? Hm.. Beror på hur ekonomin ser ut. Hoppas på att jag kommer bort från stan ett tag i alla fall.  Sen så kommer det finbesök från huvudstaden också nästa helg! =) Då måste jag hålla mig hemma ;D

Nu är det helg gott folk!
Förhoppningsvis får jag träffa annA igen! Ohh.. Vi har sååååå mycket att prata om! =D Sen så ska jag iväg och träffa Viktor lite senare, om han är vaken ;) Och som vanligt är det jobb imorgon förmiddag =) Lördagkvällen spenderars med Johan, vin och god mat ser det ut som nu..!  Det kommer nog bli en rätt lugn och skön helg känner jag på mig! Peace!



http://apmolekyl.bilddagboken.se
Kanske jag kan fixa någon bild från
helgen, efter helgen. Håll tummen!