Höstdagar när dom är som bäst

 
Nyduschad tjej. 
Ska ta tag i garderoben och få lite ordning och reda för en gångs skull. Kanske styra upp i mitt rum också. Men hade ju tänkt ta em och fixa lite utomhus, men då kom regnet som på beställning. Suck. 
 
Har fått något konstigt med örat!? 
Allting låter ihåligt, ju högre och ljusare ljud ju jobbigare. Gosh. Började igår, trodde det skulle vara över idag. Vad sjutton har hänt? Är bara vänsterörat, håller jag för det så låter allt normalt. Funderar på om jag ska ha en öronpropp på jobbet för att kunna höra vad folk säger. Är det inte bättre imorgon måste jag nog ringa herr doktor. 
 
Igår hade jag en fin dag på Vallby friluftsmuseum i alla fall. Anna och Olle kom för att hämta upp mig, sen joinade även Lina, Elsa & Moa oss. Så det blev en fin dag i höstssolen och massa barnmys! 
 
Olle spanar in Ankorna som badar
 
Härligt väder att traska runt i och träffa alla djur
 
Lunchstund, och bus så klart
 
Kolla lite mer på ankorna innan vi ska åka hem
 
Glad lite tjej 
 
 

Kommentera här: