Solig novembermorgon

Nu är helgen över och jag har en ledig måndag. Solen skiner och jag känner mig på bra humör!

I fredags slutade jag 21, tog en AW med J på Skybar innan vi åkte hem. Hade jobbhelg med tidiga mornar så det har vart en hyfsat lugn helg.

Lördagen så kika jag runt på stan med J och Petter efter jobbet för att leta maskerad-outfit. Sen hem för lite julpysslande och fix med pojkarna innan de skulle iväg på galej. Själv drog jag ner på stan för qtt ta en födelsedagsöl med Berni som fyllde år & Emma. Väldigt trevligt!

Söndagen slutade jag lite tidigare så då hämtade J mig för lite julmarknad på Vallby friluftsmuseum, mötte även upp Lina & Elsa där. Efteråt for vi till Js mamma där vår efterlängtad afrikan Anna var! Även Js bror och Amanda. Massa god adventsfika och prat. Sen drog vi hem och dog på soffan till en serie.. jag la mig sjukt tidigt då jag var såååååå trött.

Idag har man vaknat utvilad och glad.

Kommentera här: