Men vad sämst av mig

Hur fasiken hade jag tänkt nu? Inte hunnit eller kommit ihåg att skriva.. 

Förra veckan var det jobb som vanligt men en liten trevlig tisdag med min kollega Linda hann jag med och i torsdags var vi på Folkets på avsmakningismeny för deras nya koncept.  LJUVLIGT säger jag bara. 


Haft ledig helg tillsammans med min kära fästman. Fredagen körde vi en klassisk fredagsmys med tacos o soffhäng. Lördagen var det lite sovmorgon, frukost och fix hemma. Sen på kvällens dundrade det i en massa fina människor 😄 vi hade styrt upp en HemmaFest just för att vi hade ledig helg tillsammans. Så det var tävlingar och en massa annat skoj,  tack alla som kom. Mådde väl som man förtjänade dagen efter men denna gång var det värt det.. 



Nu är det ny vecka o det börjar med 20 grader & sol,  man tackar. Har sena passet idag så tänkte försöka röja det sista i köket efter helgens bravader o sen ta en promenad!  Johan är borta enda till torsdag.. så jag & Måns får försöka roa oss själva här hemma!  🏡

Kommentera här: