Okej 2017, nu kör vi

Nya året har börjat med dunder och brak! Hade en världsfin nyårsafton med god middag, fina människor och massa dans. Tack alla som kom!

Det har vart lite ledighet i veckan som var. Så i torsdags mötte jag upp med en gammal vän Jacob, vi drack öl och spela lite spel.. sen drog vi ner mot stan och lyckades lura med oss Linda ut.

Man var bra sliten lagom tll fredagen, då det var kryssningdags med jobbet. . Men det var bara på det igen. Möttes upp på stationen, sen fick vi hela bussen för oss själva och alla verkade glada och peppade.

Dock lång väntetid på att få komma på båten.. som tur är kan man alltid dricka öl när man väntar på något.

Väl på båten hade jag superkul. Massa mat, öl, skratt, dans och drinkar. Man tackar!

Hemma till lördagkvällen, smet iväg och mötte upp minsta syster och papsen på olerys sen hem. Blev en lugn och välbehövlig kväll.. somna rätt skönt.

Söndagen så var det chill och fix inför dräneringen som ska börja idag. Men inte sett nå grävmaskiner ellee jobbgubbar?

Söndagskvällen bjöd på middag hemma hos min baby. Det var min födelsedagspresent från henne, lite försenad men alldeles underbar! Supergod mat, bästa sällskapet och så fick hon massa pisk i all spel vi körde ;)

Nu är det andra veckan av 2017 och jag börjar med att ligga totaldäckad med menskramper och försöker se om de kommer börja med den här dräneringen !?

Ska försöka få lite nytta gjort hemma mellan krampattackerna.

Veckan är rätt oplanerad annars, men jobb och lite mys är inplanerat!

1 Caroline:

skriven

Tycker sanningen inte riktigt sken igenom i vissa delar av texten ;)
Heja 2017! <3

Kommentera här: