September, nu oktober

Hösttjejen, glädje och lugn

Älskar hösten, som ni vet! 
Sen mommo gick bort är alltid någon vecka där i september riktig tung men annars är hösten min absoluta favoritårstid! När den kommer vet jag att nu kommer det här lugnet infinna sig och jag kommer lugna mig och lyckan kommer ta extra mycket plats inombords. 

I fredags var jag och baby ut på Ängsö för n promenad och lite grillning till lunch. Börja med att vakna upp med förkylningssymtom så skrev att jag nog tar en kortare promenad och längre lunch, haha men så det gick. Slutade med att vi ändå hade gått över milen... väl ute i naturen är det så underbart fridfullt, och med baby som är av samma sort, blir det bara ännu bättre. 

Så att starta min fredag så där gjorde att hela min helg genomsyrades av detta lugn och lycka! En bra helg med andra ord. 

Sen att jag även är ledig idag och i morgon är ju en stor bonus! Unnat min promenader och imorgon ska jag ta ett långt bad, rensat hemma och fixar och donar. 

Hej älskade höst, du har varit efterlängtad!




Kommentera här: