'Snart skulle morgonen återigen gry, men än fanns det tid för att älska och fly'

Tillbaka efter en stunds sjuka.
Aldrig kul att vara sjuk och eländig. Men nu är jag tillbaka, redo för nya äventyr! Redo för att njuta av mina sista dagar utav år 2007... =) Tänkte sammanfatta lite kort om året, fast inte idag. Kanske imorgon, eller på söndag.

Jag och Jacob hade våran Sing Star-kväll i tisdag och det blev hellyckat såklart! =) Vann inte så mycket, men jag är snäll och låter Jacob vinna ; ) Sen så fick jag höra Lokes skiva några ggr! ^^   Jag vill ju också ha den!

Sen så de andra dagarna har jag spenderat liten och ynklig hemma hos Johan.. Sjuk och eländig som sagt. >_< Men idag har jag faktsikt lyckats röra mig utåt! Först hem till mamsen, sedan ner på stan med systrarna och Melle (Linas kompis). Dem skulle shoppa lite och jag skulle bli fin på MakeUpStore-grejen. Det gick alldels suveränt, nu ska det bara bli spännande och se om jag kan lyckas göra något liknande ;)

Får se lite hur planerna blir i helgen iaf. Men på måndag far jag & min finaste Johan till Karlskoga verkar det som.. =* Inte firat nyår på hemmaplan på flera år nu. Men jag klagar inte! =D

Hoppas ni alla håller er krya där ute!
Friska och varma kramar till er alla =)



http://apmolekyl.bilddagboken.se
Jaa du, inte så mycket nytt på sistonde.
Men har du väldigt tråkigt så skadar det
inte att vara nostalgisk (eller nyfiken) o
kolla tillbaka lite något/några år.. ^___^

Kommentera här: