Vi ses nästa år gott folk! Tack för i år!

Gott Nytt År!
Ska snart gå och lägga mig, imorgon ska jag försöka komma upp hyffsat tidigt. =) Jag & min finaste ska iväg till Karlskoga för att fira Nyåret där. Hoppas det blir kul, om inte annat 'det blir vad man gör det till' ^^

Jag hoppas ni alla får ett underbart avslut på det gamla året och en underbar start på det nya året! Det tänkte i alla fall jag försöka få. =) Ta det lagom lugnt imorgon kväll och ha jävligt kul! ^___^



I helgen har jag tagit det så lugnt som möjligt. Vet inte vad som spökar men något stämmer inte. Mamma tror det är magkatarren, men vi vet inte riktigt... Eller jag vet inte. =/ Men det blir nog bättre snart =) Igår (lördags) så kom Rickard över framåt kvällen. =) Vi pratade en massa, åt glass, var ute och gick och pratade en massa mer! Det var otroligt trevligt att få träffa den filuren igen! =)   Annars har jag liksom mest sovit och tagit det lugnt i helgen... Försöka vila upp mig till nyårsfirandet! =)

Vi ses nästa år gott folk!
Ha det så bra tills dess!



http://apmolekyl.bilddagboken.se
Om ni inte orkar läsa min 'korta'
sammanfattning om 2007, så har
ni en bild för varje månad typ.. =)

Kommentera här: