Så mycket ondska?

Vilken värld vi lever i.
Känns så overkligt ond på något sätt.


Läst om 19åringen som knivskars på Odensvi igår kväll, knivskars till döds. Jag & Berni pratade om att det mycket väl kan vara någon man känner eller vet vem det är. Någon som gått på Skiljebo eller en granne. Han var ändå i våran ålder.. Så mycket ondska.. Så mycket död.  Så overkligt..

Men nu är det helg! Inte för att det gör mig någon skillnad. Eller jo, folk är lediga! =) Så då finns det folk att leka med... hiiihii..! Även fast jag fått chansen att träffa Rickarden och Emser i veckan, riktigt mys! Annars så har jag mest haft migrän och umgåtts med Johan så gott det gick..
Nu i helgen rymmer Johan från Västerås för att fly upp till sin vän Petter i Falun. Snyftis! Men jag får roa mig på egen hand.. ;P Ska leka med Jacob, det är bestämt iaf. Sen om ni har något spännande som händer... tveka inte att höra av er.. Jag är på! =D

Har vart vaken sen sju imorse.. >__< inte kunnat somna om.. blääu.. Skrivit en massa, fixat med bilder.. bara myspysslat så här på morgonen.. Snackat med Bernin och spelat duell! =) Nu snackar jag med sötaste Larsson och har precis avslutat med bubbels.. Snart dags för en dusch!

20års-festen blir ÅRETS fest... Tro mig! Muahahahaa...!

Hejdå från mig & alla Johans husdjur, ut i solen och njut av den! det ska jag snart göra.. =*






image18




http://apmolekyl.bilddagboken.se
Jag börjar sakta men säkert bli mer aktiv där..
Ha tålamod gott folk!

Kommentera här: