'Idag är du glimrande, fri och ren, men snart springer småpiltar runt dina ben'

Äntligen fredag igen!
Tänka sig att det redan är helg igen.. =) Denna helg blir det full rulle! Idag är det personalmöte, sedan kanske jag ska träffa min kära kusin =) Senare mot kvällen så ska jag o Johan hem till hans mamma, efter det blir det ut på stan och träffa Kekke.. Om jag förstått hela planen rätt =)

Imorgon, lördagen, är det jobb som gäller.. Efter det ska jag hjälpa mamma med smörgåstårtan och sen är det dags för party hos Berni. =) Eller tjejmiddag eller vad vi ska kalla det ;D Riktigt laddad för det, och mitt sing star ska med också ^^

Söndagen blir det släktkalas.. Fira mig.. gaaah! Vad nära det är nu.. >_____< Jag är snart 20 år! Det är så himla läskigt nu... T R E dagar kvar ju! Nu kan jag inte riktigt gå och gömma mig.. Men men, jag försöker förbereda mig mentalt..

Gårdagen var det jobb som gällde. =) Efter jobbet träffade jag Jacob. =) Vi kollade på TV och busade med katterna.. Han har fått en liten Tyson (Tyzon?) nu! Så det blir full rulle.. ^^ Efteråt gick jag hem till Johan, men jag var hungrig och fick tag i Kaerro runt 23.. Så direkt när jag kom hem till Johan drog jag typ, så jag & Kaerro drog till Max. Vi satt där i runt en timme och bara pratade och åt. Riktigt trevligt =D Sen hem till Johan igen ;D Här är jag nu! Ska snart till jobbet!

Trevlig helg gott folk!
Megamassakramar!



http://apmolekyl.bilddagboken.se
Sorry, inte så mycket nytt där heller!

Kommentera här: