'..and I´ll give you the best lovin that you´ve ever had'

Sista dagen på september.
Imorgon är det dags för en ny månad, oktober. Känns inget farligt. Det är höst, det har jag faktsikt insett. Men det är bara skönt.. För med hösten kommer lugnet.. Nu är det extra tillåtet att stanna hemma och mysa ner sig under filten med en kopp té och bara lyssna på musik.. Folk förstår liksom. Plus att det är så himla underbart på hösten..! Älskar de kyliga vindarna de där soliga dagarna.. Jaa du, hösten är magisk. Den gör mig lugn och jag kanske börjar tänka mer på gamla saker.. Men oftast bara för att försöka rensa ut lite.

Haft barnkalas på Pigga barn (http://piggabarn.se) idag med Cilla. Gick så bra så, barnen har så mycket energi så det räcker och blir över! =) Även fast man inte är så mycket med i deras aktiviteter så blir man helt slut ändå! Efter kalaset kom söta pappa och hämtade mig, vi åkte och handlade lite gottis sen skjutsade han hem mig. Han gör mig glad.

Annars i helgen då? Lugn fredag.. Mys med Johan =*

Lördagen däremot, den blev låååååååång.. Upp, till centret vid 10.. Packa in allt i bilen och så.. (Osten/Kilen på taket hehe). Ner på stan, in i Punkt. Plocka upp allt.. Sen var det FULL RULLE hela dagen! Så jävla kul! Det var verkligen kul när man hörde 'Åh! Det är ju det där' och såna saker.. Folk stannade och pratade mer denna gång..

Blev dock ingen lunch och man stod upp hela dagen.. Så man var trött när man kom hem.. men det var bara att duscha och äta lite snabbt.. Sitta och snacka lite med mamsen och exgrannen.. =) Sen for jag i väg med Larsson och Mange.. Vi drog till en förfest.. (Jag knäcker INTE på ett spel som spelades.. men en dag så!).. Efteråt blev det Kåren.. Lite dans och lite dryck, sen vidare till Konrad där det var lite mer drag och lite mer kul människor! Missade dock Johans uppträdande.. En annan gång kanske.. Senare drog jag och Johan till donken och sen kisspaus och sen hem till Johan =*

Och som jag redan skrivit om min dag idag, söndagen.. Så var det jobb.. =)

Jag hoppas ni alla har det bra och tar hand om varandra! Visa lite extra i höstmörkret hur mycket ni tycker om varandra! Kramas lite extra i höstkylan! Det uppskattas! Peace!



image30


http://apmolekyl.bilddagbokense
faktiskt lagt in lite nytt till er! ; )

Jaa.. annorlunda bild denna gång,
har ni sett att jag lagt till två bilder
i de två senaste blogginläggen?

Kommentera här: