' Inatt var det någon som lyssnade till hennes snåriga ord '

V Å R K Ä N S L O R
 Vaddå? Redan? Oj.. vad sköönt det känns, men ack vad jobbigt det blir om det blir lite mer snörusk snart. =)  MEN kommer inte bli chockad. Det kan ju faktsikt var snö OCH sol? Det är ju inte helt fel. För nu är det ju så att det bara är februari.. Kanske finns det en risk för att man tröttnar på vårkänslorna, eller de blir inte lika intensiva.. Vem vet? Jag trivs iaf med solskenet! Det får gärna stanna! =)

Annars då? Joo då.. Jobbig migrän och spänningshuvudvärk lite fram och tillbaka. =/ Men jag lever! ;D Hehe. 'Oh helg' tänker nog många =) Hunnit med en fika med min apvän Sanna idag också! Mycket trevligt, fick även sen hennes FÖRVÅNATSVÄRT lilla lägenhet också! Jag blev bra imponerad faktiskt på hur liten den var! Chock (i taket, eller vad säger du Cilla ;P )! Men mysfaktorn var hög! ^^
Imorgon är det jobb, sen framåt kvällen hoppas jag på lite partaj! Vart det blir märks, beroende på folket haha. =) Hoppas ni alla får en underbar helg iaf! Sköt om er!

Peace!



http://apmolekyl.bilddagboken.se
Hääänder inte så hiiimla mycket där =(

Kommentera här: